Wednesday, November 26, 2008

Ini hanya Kenangan Terindah

weyh.gile rindu dowh kat zaman sekolah dulu.kalu laa aku leh repeat balik masa ni
sumpah aku taknak buat benda2 tak mendatangkan faedah tu..(gile menyesal aku!)
tapi tue la nak menyesal pon macam da takde gunanya lagi kan.jadi redoo je laa :)
tapi semua kenangan terindah tu sentiasa aku abadi kan dalam kotak hati aku,jangan wisau
aku takpenah lupe kenangan2 kite.



Mia-aku teringat lagi mase dulu,asal serong je gie umah aku kan..ingat tak mase kite masak-masak tu.semua de keje masing-masing.masak la.karaoke la.nonton blue la.shial jee..best gile kan.kan.Ya-allah mia gile rindu detik tu.mase tu tak pikir belajar langsung.ingat nak seronok je.pegi tuisyen pon main2.ko lagi macam lahaa.daftar 1 subject je.(gile jahat anak Shukor gan Abdullah nie)

Syam-sebelom aku cakap ape2,aku nak ucapkan terima kasih bebanyak sbb sntiasa jadi kawan yg terbaik utk aku.even ko bukan syam yg aku kenal dulu,tapi aku tahu ko appy gan jalan yg ko pilih nie.just enjoy ok babe :) yang paling aku ingat pasal ko,tentang smoking.ingat tak??aku gan mia beria-ria ni ajak ko try.tapi ko gile-gile teguh dgn pendirian ko.waa respect lu laa bai.(skrg sudah pandai haa)

Jihan
-antara banyak2 kawan aku.actually,ko la yg paling pandai even de main2 pon.bagus.bagus.kalu boleh aku pon nak jadi mcm ko.tapi tu la kan,mane same benih nye.ahhahaaa.aku takde byk comment ttg ko just nak bgth;idop ni hanya sekali jadi kite kena buat ape yg kite nak.bukan ikut kemahuan orang lain.aku rase ko paham,tapi semua terpulang pada ko.ape-ape terjadi pon aku sentiasa support ko!


Hazel
-arghh..gile laa.hazelina ni mmg suka dgr jee orang cakap.die akan ikot je.tapi jangan bagi die mara.sekali cakap berbisa dol.kalah bisa ular sawa auw.aku ingat lagi mase sekolah dulu,kerja sekolah die la settle kan.pagi sampai sekolah je kiteorang semua akan'copy'kat die,mudahkah hidup.bab2 ponteng nih die ikot je.bab2 mengorat jantan lagi la laju.hahhaha




P/S:Weyh,aku gile rindu kot kat zaman2 kite dulu.kat korang semua aku nak minta maaf kalu selama dalam persahabatan kite nie aku ade buat salah ke,de sakitkan hati korang ke,mara ke,maki hamun ke,semua la yang berkaitan.im so.so.so.sorry oke!

No comments: