Thursday, November 27, 2008

Itu kawan!













Actually kalu korang tengok photo nie mesti tergelak kan,kalu tak gelak pon mesti tersengih sorang-sorang.takyah nak sorok laaa..memang kelakar pon photo nie..mereka ni mmg sesengal aku.kalu nak cerita sejarah pertemuan mmg da kenal lama da.dari awal sem lagi,tapi baru sem akhir nie la kiteorang jadi lebih rapat bile ditemukan dalam 1 rumah (maksud aku hostel laa).okie before aku cerita pasal dorang2 nie,aku kenal kan dulu mereka2 nie yup.


Makcik yang pakai baju oren,rambut kerinting ala-ala meegi kari tue.nama die FADZILAH FATIN.panggil aten jaa.die ni sengal die mmg tahap gaban la.tapi pe yang bagusnya die nie adalah nilai setiakawan dalam diri die tu.die mmg kalu sayang kawan die,mmg die akan buat apa sahaja.tapi jgn buat tahi haa.padahlaa jawapnye.sekali sekali pedas taw mulut die.hehhehe

Cik kak yang nak konon2 nak buat muka ganas tu,nama die nana,ban pon boleh.takpon nanabana :) die nie plak jenis yang happy good lucky,sentiasa ceria.bile nak nampak die bermasalah tak.appy memanjang.risau gak aku,bukan pe mne la tahu de penyakit payah sedih ke..hehhee,yang paling aku respect gan die nih.semangat ingin kan sesuatu (takyah aku cite laa kan,org tertentu je tahu nih) mmg die de target laa dalam hidup.go.go.go gal

Oni yang pakai baju merah tue,ala yang buat muka manja tue.nama die Alia.bukan AliaLiyana,tapi NORALIA.die nie pelik sikit.nak tahu nape.kalu appy,appy sangat.kalu sedih tue,sedih sgt.yang penting die mgaku sendiri diri die 'EGO'.argghh..itu hal die la,janji aku doakan yang terbaik untuk diri die~amin.

Minah yang depan ni plak (yang pegang bedak;dan satu lagi adalah softlan sebenarnya) nama die Ila,pe yang aku boleh cakap pasal die nie..ermmm,die ni diluar jangkaan.ha?apa maksudnya!
maksudnya kenal die dulu baru leh tafsir die nie bagaimana orang nye.dan aku yakin target korang semua salah!

Nok depan yang tiup belon ni plak.kesayangan aku.sape nak ambik die.ambik laa (terutama MR.ILHAM),tapi pastikan pulang balik oke..nadia nama die,tapi aku panggil nanad jee.aku taknak la cite pasal die.kang die perasan plak.ape pon perkataan yang boleh aku bagi 'cicakngekngok'

dan yang tengah diantara mereka semua ialah AKU
sayangnyadiriaku,love,love,love :)

No comments: