Monday, November 24, 2008

Ohh Cinta ?



"kau begitu sempurna,dimata ku kau begitu indah.kau mmbuat
diriku akan selalu memujamu.disetiap langkahku,ku kan selalu memikirkan dirimu.
takbisa ku bayangkan hidupku tanpa cinta muuu.jgn la kau tinggalkan diriku
takkan mampu menghadapi semua.hanya bersamamu ku akan bisa,kau adalah DARAH ku.
kau adalah JANTUNG ku.kau adalah hidup ku lengkapi diriku.ohh sayang kau begitu sempurna"

Sempurna ke?erm,mane ade orang yang sempurna dalam dunia nie.kan.kan.tapi kalu dalam bahasa cintanye,kira dia adalah paling sempurna laa dlm hidup aku.(kalu ade kekurangan pon aku halalkan je laa.hehee).orang yg aku maksudkan adalah papa kepada shasya dan bubu-konon2 anak kiteorang la tapi sebenarnya anak patung jaa a.k.a anak Pakcik Osman dan Makcik Zaiton.aku gile sayang kot kat die nie.tapi tu laa.kadang2 tu ade gak la macam bosan.muak.tekanan dan semua laa yang berkaitan.ala standard laa,may b sebab aku da lama sangat kot gan die (5 tahun daa,dan aku appy oke).kalu nak kata
selalu bahagia tu,PENIPU besar laa kan.gado manja tu ade laa.gado2 besar plak selalu.hahhaha
tapi aku tahu,die je boleh membahagiakan aku,die je terima leh terima aku seadannya aku,kelebihan aku,kekurangan aku,kecacatan aku,kesengalan aku,semuaa laa(ayat nak sedih ;)

Aku kalu nak cite kisah aku gan die ni mmg penuh la blog ni kan.mmg feeling abis la korang.
(lebih kurang mcm baca novel agaknya)apa pon,aku nak die dan korang semua tahu kasih,sayang,cinta dan rindu aku hanya untuk seorang jejaka.Ia tidak pernah dibahagi,disukat,ataw dikongsikan dan ia hanya milik insan yg bernama MOHD SHAHRIZAN.oke!

Yes,only for u bee :)

No comments: