Wednesday, November 26, 2008

Senyum dalam Tangisan


'Yang berlalu biarkan ia berlalu dan teruskan idup utk yg belum berlaku,oke sayang' :)


Gimana aku maw mula in nya yaa.ermm.
actually photo nie da lama da,kalu tak silap mase sem 4 (beraya kat rumah nadnad,bkt jelutong) mase ni kira agak appy lak jugk.dpt kumpul sesama..


Alia,syam,hana,erin,aku,juju n ika.nanad je takde dlm photo nie..sbb die yg capture photo nie.hehee.tapi sekarang semua da berubah,semua da ade haluan masing-masing.aku tak kisah pon,mmg la rase agak terkilan tapi rase nye aku tak rugi ape kot.ape pon terjadi hidup harus diteruskan.kalu dorang masih blh hidup dgn tenang kenape tidak aku?

aku pon blh,kan masih ramai yang maw berkawan.so dun worry la leen,just enjoy with the flow :))


Penipulaa kalu aku cakap aku tak sayangkan persahabatan nie.sayang dowh.tapi nak buat mcm mne.Bagi mereka,ada yang lebih penting dari persahabatan ini,rite gal?bak kata hana "ini jalan yang aku pilih,so baik buruk aku kena terima laa". (betol kata ko hana.aku akan ingat sampai bile-bile) semua ini mematangkan aku untuk meneruskan kehidupan yg mcm plastik sampah nie.hahha


P/S: kalu berkawan biar sampai mati kerana ia terletak dalam hati :)

1 comment:

Jumanah said...

Sedih la. OMG! Sumpah sedey dowh.