Tuesday, December 23, 2008

Gilo sesaat

bengong sungguh :)

Masalah.masalah.adooi makk..Tolooong!!..da dapat keje mcm nie plak.payahnye nak buat pilihan.ermm..namun nasib ade kawan yang memahami.thanx Aten..aku mungkin kena banyak belajar lagi erti kehidupan ini.mmg fuxk gan kehidupan skrang.mungkin tak stabil lagi kot.tapi sampai bile??tekanan la,nak cite kat sape nih..:( Nanad..mehla dengar,Syam tolong.tolong..Mia ape aku nak buat nih..Weyh..aku nak mental da nih.pikir pasal keje,leh jadi gile.hahaha.padan muka aku..tapi Wan kata lin baik ko continue study takyah pikir pasal keje,kan senang duit pon masyuk.PTPTN ade?Ko mmg bijak Wan, sgt bijak.tapi ko tahu tak AKU TAK MINAT NAK BELAJAR.hahha mesti tak tahu kan..kan..sbb ko tak paham aku laa Wan oii..

Sekarang ni baru aku tahu ape yang Cik syahirah cakap.nnti kite akan berdepan gan mcm2 masalah,tapi semua nie akan mematangkan kite. supaya kite akan terus belajar,belajar dan belajar.Kawan2 terima kasih atas sokongan anda,terima kasih atas kejesama dan kefahaman anda,.terima kasih banyak2.Time nie la aku kenal,mne kawan mne lawan.mne kwn susah,mne kwn senang.hahha..aku tak kisah.aku paham jaa.. :)..dan tak lupe kat kakak kesayangan ku,thanx tok pendapat anda,muaaah..

Tak kisahla.malas aku nak pikir ape pon hidop arus diteruskan..bangun,bangun lin.ko kena buka mata dan pandang ke hadapan.melangkah dan terus melangkah..ape pon terjadi jangan putus asaa..teruskan bangun tanpa tangisi kesakitan.oke sayang.ala lin kan kuat.kan.kan.kalu boleh bg nasihat kat orang,nape tak kat diri sendiri ( bercakap laa aku sorang2,bg semangat kat diri sendiri oke ape..hehhee). rasenya setakat ini saja kot,nnti sambung balik yaa. Pengajaran diatas jgn terlalu confident oke.

Bee,loveyousomuchh =]

No comments: