Saturday, January 3, 2009


appy je :))

cuti nie aku luangkan mase tok kawan2,tapi hakikatnya utk mia gan syam je.hehe..dan kadang2 tuyana gan wan.bengong jer..erm..keje takde lain.melepak kedai mamak.berjam-jam tak nak balik.pastumerayap.merayap.swimming.merayap.makan.makan.minum teh tarik.hahaha.setiap ari.tah ape yang kiteorang borak tah tak jemu2 masalahnye.de je topik baru.balik jangan cakap la kan..2pagi 3 pagi baru nampak muka akukat umah.sampai bapak akucakap aku ni YB laa.hehee,tahla.aku appy mcm nie duit takde pon leh kuar,a.k.a nye mia banyak belanja,tak berkira langsung.kadang2 tu afiq.sampai aku gan syam naik segan laa.

anyway,THANX MYA!

actually rindu kat cicak aku,nanad ko rindu aku tak?hehhe..weyh,semua busy nak naik sem balik.best la korang..hehehe.boleh jumpe lagi.aku da abis da.nak keje pon mcm xde mood je.tahla..nasib.nasib..

aku gan shah?oke jer.masih mcm dulu,bahagia.tapi gaduh2 cikit tu ade laa.xla bahagia 24 jam.hehheecume kadang2 tu aku tertanya-tanya ke mane kesudahan nye hubungan kiteorang nih.fuhhhh..poning den!







No comments: