Saturday, January 3, 2009

Happy New Year Dude :D


kalu terlambat paham2 je la sbb ape kan.tapi aku rase tak terlambat lagi kot.hehhee.
ermm..gud bye 2008 and welcome to 2009.wahh..kejap je mase berlalu,
oke la kalu nak dikira berape banyak azam aku tak tercapai mmg terlalu banyak la kan.so aku pon malas nak pikir.tapi kalu ditanya azam aku tahun nie.aku leh la share gan korang kan.hehe.
nak tahu ke?mestila nak kan.korangkan busy body.hahhaa..
AZAM 20O9.
kurus kurus kurus kurus kurus,tolooong la lin oi diet cikit.
lesen : abiskan la yg tertunggak tu yea,da lama sgt nih
gud attitude : menjadi yang terbaik.utk semua org :)
tak maw gado gado lagi gan bby, sayang bby sorang je
kerja : rajin cikit laa lin,baru cepat naik.hehe
tukar hp,please da lama sgt kau pakai hp tuh :(
Tue je kowt.kalu banyak tapi tak tertunai pon tak guna.kan.kan.hehehe.

ape pon aku,aku harapkan.tahun ini membawa tuah dalam kehidupan aku.amin :p
doa doakan la yeea (:

No comments: