Friday, January 30, 2009

cinta U

Nothing tu say:just maw story cikit tentang sorang kawan aku nie.that guy ni mmg syg gile gile kat gf die.so ape gf die ckp,suruh,nk mesti die tunaikan.pendek kata mmg senang idup gf die.tapi kalu gado mesti gf die wat hal.aku pon tak tahu.ataw may b aku yg tak paham gan gf die.urmm..tapi seriuslly aku kesian gile kat adip tu.eda may b syg kat die tapi tak sebanyak syg adip kat die.actually aku suka tgok dorang nie.mmg nampak howt.tapi pada dasarnye kite tak tahu tekanan perasaan apa yg dorang cube sorok.ouchh..bukan nak bergosip,just nak kongsi pengalaman nie.kite nih mmg kdg2 tak bersyukur gan apa yg kite ada,kite akan ade perasaan :ingin kan lagi,lagi dan lagi.tanpa penah puass..aku just arap dorang leh bersama dan hidup gan bahagia



advise for adip : kite perlu syg org yg sayang kite.byk mase lagi tok kenal ati eda.jgn terburu2.aku taw ko syg die sgt sgt,tapi kdg2 ko kena terima hakikat apa yg tertulis.mmg payah nak lepaskan die.tapi ko kena jugk kalu da terpaksa.

and eda : bg adip peluang,dan kalu mmg da xmaw teruskan b honest.jgn paksa diri sendiri.sbb ia akan merumitkan keadaan lagi.may b aku tak berape nak paham eda.tapi please.aku bukan nak rosakkan hubungan korang.

-aku tulis nie mcm la dorang leh baca.hehehe.

1 comment:

bunga said...

dorg x leh bace. tp aku leh bace.
n aku faham. sume x leh pakse tp ikut kata hati. ;p