Thursday, January 29, 2009

terkinii :P

semua org mesti nak keje yang baguskan.bagi aku,keje ni pon da oke da dari pada aku menganggur.nak tahu pagi tadi aku baca kosmo : didapati lebih 10,000 rakyat malaysia kehilangan pekerjaaan sejak januari tahun ini..ouch..gerunnye aku dengar.pe la yang dorang buatkan.mcm ane la nak hidup.xkan nak arapkan mak bpk je.aku penah rase semua tu.yang aku pelik sgt nih.kenape warga asing leh dpt keje??..setengah tu senang je leh pakai kete.sedang kan kite yang duduk negara sendiri nih.loan tak lepas2..mungkin la de beberape faktor yg sahih,mcm org kite ni suka memilih keje,nak demand.tapi takkan PM sanggup tengok rakyat sendiri tanam anggur..(tanah kat negara kite nih da la tak subuh.hehehe)


note tambahan : aku semakin selesa berkerja.urmm..slip result da kuar,so da leh buat
transkrip.tunggu mase nak pegi je.apply cuti dulu loor..

No comments: