Thursday, February 5, 2009

Babak suspen

830 pagi

anis : lin pt da masuk (msg)

(yes yes.mmg best la this week,dlm kepala otak aku, shoping shoping shoping :)

aku pon suruh si syam g check.ye la aku kan berkeje,lagi pon aku malas nak turun cari ATM,hehe.die pon bersemangat ni.pegi la die naik bus,g kampung pandan dalam.then tetiba hp aku bebunyi

ring rong ring rong ring rong

syam : "lin takde pon,aku mcm nak nages je nih,huhu.mcm ane nie lin,kau tak pe laa,aku nih sesen pon xde."

aku : "sabarla syam,tadi pagi anish yg bgth aku.urmm.entah entah mmg takde kot"

syam : "ade la lin,dulu elly de ckp kat aku,die da abis belaja pon dpt.adoiii tensionnye"

(im sorry syam,aku mne taw ingt kan btol da masuk.aku ni da pegi bgth alia da.hehehe:) matila aku :p

1 comment:

bunga said...

beb,aku dpt je pt.. huhu
tp aku dgr ramai gak x dpt.
tah,aku pon x faham.