Friday, February 27, 2009

semua yg bergelar KAWAN :O

kata mak,KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang :D

kata abah,KAWAN tu umpama bunga ros,dipandang cantik dipegang sakit :D

kata atuk,KAWAN tu seperti airterus mengalir :D

kata nenek,KAWAN tu bak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh disana :D

kate sedare,kawan tu mcm makanan,kawan makan kawan!! :D

kata abang,KAWAN tu seperti lembu mengikut saje ape dikata :D (walaupon aku takde abg)

kata kakak,KAWAN tu tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan :D

kata adik,KAWAN tu macam biskut sekejap ade sekejap takde :D (walaupon aku takde adik)

kata aku,kawan tu tak kisahlah camner..walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGAROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!dia tetap kawan...tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan aku.
walaupun kita mempunyai kekasih, tapi teman tetap paling setia.
walaupun kita punyai harta yg banyak,teman tetap paling berharga.
nape tak pecaya ke.peduli apa aku ko tak pecaya.pegi jahanam!
hahaha :P

3 comments:

bunga said...

kata aku : KAWAN SAMPAI MATI.

Jumanah said...

Yes betul betul betul (Mcm upin & ipin).

didi solero said...

aku kata kawan itu KEBAHAGIAAN