Wednesday, February 4, 2009

L.O.V.E

apa definasi cinta bg kamu?bg aku,ia sgt sgt suci bukan sahaja utk sepasang kekasih.tetapi ia dimiliki setiap golongan.ibu bpk,nenek,atok,kakak,abg,adek,kucing,dan yang penting cinta terhadap Yang Maha Esa (: cinta itu dimiliki oleh setiap insan.so tak kira laa apa pon,selagi ia sesuatu yg hidup pasti wujudnye cinta,tapi ada jugk org kata cinta sampai ke mati,Tapi bagi aku:"mane ade sampai ke mati,da mati seksaan dalam kubur tu tgh tunggu,xde maknanye cinta cinta nih."hahahha.
tidak kira panas (ketiak da berpeluh peluh tue,hihi)

tidak kira sejuk sekali pon (padahal da mengigit,da tak kira demam da)


tidak kira la apa situasi sekali pon (ni mesti mat rempit nih,hehe)

jgn tak tahu,budk kecik pon tahu tentang cinta taw(kecik2 da pandai cium nih.sapa ajar nih? *&%#@)

tak kira apa jua colour sekali pon (kalu korang oke ke?hehe)

tidur bersama,bercium,sentiasa menemani walaupon kdg2 bergado,namun masih ada rasa cinta (hahhaa,aku tetiba jiwang karat plak!)

HARGAILAH PASANGAN ANDA :p

1 comment:

didi solero said...

wahahah
ko ni tlebeh jiwang besi berkarat