Thursday, February 26, 2009

Pesanan buat Sahabat

alya sayang :D

babe,aku simpati apa yg jadi kat ko.aku pon taktahu nak explain mcm mne lagi.tu je aku mmpu buat tok ko.selebihnye ko kena hadapi sendiri.ko kena pk sendiri.kalu ko tanye sapa sapa pon.dorang akan bg jawapan yg sama.tak kira la,aku ke,aten ke,joyah tu ke,nad sekali pon.mereka akan buat apa yg mereka rase betol,tapi ko tak! ko akan pendam benda mengarut tu.dan org tu takkan tahu apa salah die.OMG!!,ko sedar tak cara ko silap.ko sedar tak.alya.buka mata pandang ke depan.mmg sedih kalu di pk kan.tapi ko blh ubah semua ni.dari dulu ko da sedar.dan dari dulu ko patut tinggal prinsip bodoh ko tu,please syg.pk pk kan laa :O

jumanah sayang :)

juju,aku kenal ko da lama.dulu kite satu kepala gile gile kan.same je otak kite,apa aku rase pasti ko rase.ko byk ajar aku ju.tapi nape sekarang ko down gile.bangun bangun,pandang ke depan.byk lagi yg menunggu ko.biarkan apa yg mereka fikir.biarkan apa mereka nak buat kat ko.biarkan semua tu,.capaikan target hidup ko.please ju.mane Jumanah yg aku kenal dulu.yg kuat semangat,yg tak putus asa,tabah.cari diri ko yg dulu ju itu jalan yg terbaek.pasal masalah ko yg lain tu campak tepi,yg lalu biar je dan akan datang jadikan teladan.oke :P


bulan ni mmg mcm mcm berlaku,tapi semua ni kan dugaan idup.aku arap,korang korang korang korang semua.akan sentiasa tabah.korang redah je apa yg akan dtg.sakit pahit pedih itu sudah pasti,anggapla ia suatu balasan atas perbuatan kite dulu,cume kite sedar dan tak sedar je.

Ingat!!
takde sape akan ubah nasib kite kalu bukan diri kite sendiri.

2 comments:

bunga said...

lynn.
aku sedar.aku mngerti lyn.
aku tau silap n salah aku.
aku cube ubah diri.
lama dah lyn aku pk.
skrg,makin aku diamkan diri..
dia makin dtg lynn.
biler terkenang saat2 share problem kite. aku ngis.
bile share ngan ban dulu pon aku ngis gak..sebab aku sebak ade kawan yg begitu seng utk aku dekati..
aku berdoa. setiap kali ditimpa cam ni. aku sentiasa berdoa pd Tuhan. kalo dia bukan utk aku. jauhkan dia. tp dia dtg lynn.
aku terima sebaik mungkin.
mungkin aku juga salah.
aku redo.n aku cube utk berubah.
kawan, terima kasih.

gadis LIBRA said...

sama sayaang :O