Tuesday, February 3, 2009

She says gud bye ;[


Die ckp die nak tinggalkan saya,die ckp die takkan lupe kan saya,die da janji.die ckp lagi die akan rindu saya.dan die cakap sape yang lupe each other akan didenda rm5.saya setuju sahaja.saya bgth die saya sedih,die kaata "jgn sedih,kesat air mata kau,aku nampak!".saya oke kan aja.



Ini pesanan untuk die: walaupon kau tak jauh,aku tahu semuanye akan berubah.aku just arap cicak tak melupakan tuannye.dan aku arap aku tak takut kat cicak lagi sbb kau :( nad,ko tc taw.makan makanan berkhasiat kalu tak ko sakit sape nak jaga kau.kite kawan selamanye oke ((:
die: Nadia Abdullah,
_______________________________________________
die comment ni di myspace :(

kepada cik lin/lynn/libra,penat aku tggu ym ko,mesti sbb ko tgh kemas brg2 nak balik keja kan,aku tk tahu bile ko akan baca cmmt aku nie. tp aku nk ko tahu akku g dftr esok. dr td aku nk bgtahu ko tp komcm tk dpt ym aku kan dr td.apa2 pun aku ttp akan ingat ko lah lynn obsess,obsess sentiasa..opps,ko bru je bls kt ym,ko mara2. ym mcm sial.hehe,perlu ke aku tulis semua nie.emm,lynn,aku nak bg ko satu pndpt walaupun aku tahu ko tak nak ikot nye kan kan.apakata ko ikot sham smbg balik.grade smpi degree lah nie..nnti ko bole keja bank ngan aku..keja bank ke yg ko nak?at least takdelah ko menangis nnti ko rindu aku. ko still ada peluang ko sambung lah lynn.gaji lage tggi mah kaloo degree.hehe.apa aku merepekkan. ko buzz aku lage.mmg ym nie mcm !@#$%,hahaha. ko ajar aku mencarutlah. so,ko pertimbangankan lah msg2 aku yg tak kejadaah nie sekadar nak mengcmmt je.and ini u2 kpada pembaca yg pandai2 bce cmmt linn nie walaupon dh hide.hai n selamat membaca ;]

dan saya reply ni :)

ha,yang pasal study tu.aku rase ko masih tak paham aku.urmm..tapi takpe la,bukan senang nak paham aku.tapi aku bgth ko lagi sekali la,kalu terpaksa aku ulang byk kali pon aku akan bgth ko.yang aku mmg tak berminat nak berlaja.aku bukan org yg suka berlaja nad.aku ambik diploma pon terpaksa.sbb bpk aku. ko ingat kan aku penah cite. xpela. ko keje la bank.sekurang2nye gaji ko lagi tinggi dan ko leh belanja aku kan kan :))

:((

2 comments:

Jumanah said...

Kenape korg punye comment mcm sedey2 je? Hehehe.. anyways, nad lame tak jumpe!

Lin, kau suke meniru je, hihi, dan kau jugak la yg ajar aku meniru.
Klu tak mmg aku tak past sampai mampos(walaupun tak grad) Kuang..kuang..

gadis LIBRA said...

diamla ju.meniru tu kan memudah kan keje kite.hehhee
:))