Tuesday, February 17, 2009

Tahu apa itu LAHANAT!

Lahanat itu ditujukan kepada PTPTN yg tak perihatin terhadap bekas pelajar mcm aku.sian betol,tunggu tunggu dan terus menunggu.mcm tunggu buah tak jatuh pon ade.orang lain da berseronok da..da nak abis da kot.aku tak dapat lagi merasa.haha.bukan aku sorang je tak dapat sebenarnye,ramai gak laa.syam,aina,ezy,fara jeng jeng,tira..bla bla bla..hehe.pe la masalahnye kan,nk bg bg je laa,ni tak!tangguh tangguh,penat tahu menunggu ni..sorry mara lebih plak,bukan apa emosi la.dari bulan berape aku dok menunggu,even da keje pon maw gak merase idup kaya.wah wah wah,hihii :D anywy,sabar je la cik lin oi,ni la dugaan sebenarnye! tapi kalu tak dapat mcm ane?? merana la aku gan syam,punah la semua harapan kami,hahaha.kesian kesian (:
Keje oke sahaja.berjalan dengan lancar.walaupon takde kawan.tapi best.sekurang kurangnye takde la mulut aku bergosip menambah dosa kan kana kan.haha.Family plak; atok sakit kuat.dari IJN transfer ke Hospital Serdang.arap semuanye akan kembali pulih :(
Mysayang :) oke oke sahaja,windu maw peluk kau laa!

2 comments:

bunga said...

wit aku da tggal 1000 je.. ahha

gadis LIBRA said...

hahaha,
simpan tok aku sikit weyh!
haha