Saturday, March 7, 2009

bergosip ?



Indahnye bergosip sehingga mencarut.hahha.sorry kat kawan kawan yg terlibat.ini mmg minat aku.hahha :D pegi jahanam sama korang.mulut korang pon bukan baik sgt pon!hahahaha
:)) semalam lepas ambik syam kat umah.direct jumpe mell.de plak anis (jeles weyh,die dah kurus! :) urmm,selepas bergosip sakan.de la dlm 3 jam.pastu semua gerak gan aktiviti masing masing.aku gan syam tak puas mencari bahan tok bergosip lagi.singgah plak ke rumah mya.haha.pastilaa de yg hebat.tapi terpaksa tangguh kan dulu cite cite howt tu.sbb nak teman die ke danau kota.cari apa tah *hakikatnye jalan jalan je.urmm..balik tu.lepas kedai mamak.de la dlm pkul 130am.urm,bosan lagi.rase tak puas plak berjalan.mya plak kebebasan sbb afiq takde.hhaha.pegi cc la,die nak online jap.aku ah..bosan.takpela.tgok dorang je laa.tetiba!!mcm malas plak nak balik umah.tido umah mia laa,sempat la menambah ilmu pengetahuan dari mya n jihan.hahha :)) itu la kesudahannye. tapikan bukan nak ckp la.pompuan ni kan mmg tak dpt dipisahkan dgn bergosip.kdg kdg tu takde bahan pon.akan di repeat beribu ribu kali.asalkan de benda nak di ngomel kan.hahha.kelakarkan!

2 comments:

didi solero said...

aku ske gak bergosip
sket la
wahahaahahahah
ko nk join macik2 opis ko ke
wahahahah

gadis LIBRA said...

taklah.cite tu tak abis lagi.
jap ku continue.haha