Friday, March 20, 2009

blaaah .blaaah :P

Reject Pictures, Images and Photos

REJECT?apa yg direject.haha.saje je membangkitkan isu reject ni.tak kesah la apa yg di reject.baju reject ke.seluar reject ke.beg reject ke.tapi kan kalu cita pasal barang barang reject ni.tak semua manusia blh terima taw benda benda reject ni.ada yg kata "ala kotor la brg tu" ataw "ala da rosak pon nak beli " ataw "ala apa la mcm tak mampu je nak beli brg baru" adoi..bukan masalah itu semua.masalahnye kalu cantek kalu da suka.kalu da minat da berkenan sape blh halangkan.Beli je laah kan ! urmm, tapi kalu bercerita pasal cinta reject mcm mne plak?penah ke rase cinta di reject.ahaha :) topik ni agak sukar sebenarnya.tapi tok menunaikan hajat sorang kawan.aku uraikan la.haha.dulu mase zaman zaman sekolah.penah gak rase meminati,de la sorang mamat ni.die baek.sopan.berwawasan.bertanggungjawap.penuh dedikasi.pengawas lagi.haha.cinta?takla kot.sbb time tu.aku muda lagi.tapi kalu 'suka' mungkin lahh.aku ni sengal alam taw.pegi bgth die aku suka die.tapi takla live,aku col die.bengongkan.then sok nak pegi sekolah da kelam kabut.tapi yg specialnye die ni.die cool je. die buat mcm takde apa apa.aku yg malu malu babi,punye la keminatan kat die ni.sampai birthday die aku bg card.balik je aku col.pastu kalu de aktivity kat sekolah.aku pegi semata mata nak ambik gmbr die dari jauh.haha.yg paling kelakarnye.setiap hujung tahun kan ada jual gambar class kan.aku akan daftar nama tok beli gambar class die.haha :)) die takpenah pon ckp die taksuka aku.die diam je.tapi aku anggap mcm kena reject laah.sbb takde gud respon pon kan.haha.mmg payah laa,nak terima.tapi bg aku,kite kena hormati setiap keputusan org.takkan aku nak paksa tok dicintai plak kan.dan kata penguat utk diri aku : tak semua yg kite nak kite akan dapat,dan mungkin die terlalu baek tok diciptakan utk aku.so aku accept suratan ini.haha :) so slow slow aku try tok biar perasaan tu pergi.haha.ala time tu muda lagi,tapi takpe.aku takpenah menyesal suka kat die.dan kepada die,Muhammad Amirul Izad.saya masih simpan biodata awak :D
note : ni zaman sekolah la cik bedah sekalian.aku enggak selingkur yaa :P

2 comments:

didi solero said...

ohh curang yee
ehehe
tmenung sejenak aku.
dunia tak selalu indah:)
tp aku ada, sumenye jd indah
wahaha ;p

gadis LIBRA said...

haha.mne de curang.
ni zaman sekolah la
:P