Wednesday, March 4, 2009

Demam ;(

xde mood nak tulis blog.arghh.benci benci..de apa yea aku nih.demam rindu kot.

weyh warga unisel sekalian.aku merindui korang nih!mia,jihan,azel,mai,syam.even jumpe sekejap pon,aku rindu waktu zaman kite dulu dulu kan :(( sedih kowt.hahhaa.taktakpe.aku kuat kot.hye hye korang.nak tgok tak binatang paling aku suka plus sayang.aku jumpe mase aku tgok tgok picture dlm ms org (aku bukan curi oke.aku ambik.hihiihi;)



comelkan.busyuk macham ni kalu aku dpt,aku gomol gomol die.haha.erghhh.comel la kau,tahu tak!!hahaa :D tapi aku kena batalkan semua keinginan aku.sbb kakak aku sorang ni alahan kat kucing.de kucing mesti die selesema.sian.so kalu de kucing member ke,baru leh lepaskan rindu aku.hahhaa :) Apa nak nama kan die yea,urmmm..oke oke nama die : tamteh :P

*itam dan putih,hihi.

2 comments:

didi solero said...

comey arh
rs nk cubit2 je die
wahahha

gadis LIBRA said...

haha.
sgt sgt kan,
:)