Thursday, March 19, 2009

GAME

Menyambung kan 4 perkataan sehingga menjadi sebuah cerita menari.agak best.fun.kreatif.dan menguji minda kite.leh cube kalu nak.hahhaa :DD ajak kawan yg pandai main je.kalu tak korang yg akan bengang.hahaha


Tajuk : Nafsu Syaitan (:
lin: suatu hari ditempat keje
hana : sebaik je aku smpai
lin : aku membuat air kopi
hana : nk mkn tak lapa
lin : tetiba dtg seorg jejaka
hana : orgnye gmok dan pendek
lin : tapi hensem dan bergaya
hana : ooh i like him!
lin : tetiba die ke arahku
hana : aku pon mula gabra
lin : tapi aku control laa
hana : lalu dia bertanya padaku
lin : "zip la seluar you"
hana : what??aku tak zip!!
lin : malunye.aku mencari toilet.
hana : kt toilet aku mnjerit
lin : "arghh..malunye.dala hensem!"
hana : pastu aku kua toilet
lin : terserempak lagi dengan die
hana : alamak dia ade lg?
lin : aku buat tak tahu
hana : dia dtg lagi pdaku
lin : apa lagila die nak
hana : dia mnghulurkn tgn padaku
lin : salam pengenalan lah kot
hana : aku mnymbutnya dgn senyuman
lin : dan die berkataa "hi"
hana : aku m'blsnye dgn renungan
lin : dan die mula mendekatiku
hana : lalu dia berkata kepadaku
lin : "i nak kenal you"
hana : aku terkedu lantas b'paling
lin : perlukah aku berlaku curang?
hana : ye aku dah btunang
lin : tapi kawan je kot
hana : ala amir msti mrh
lin : apa harus aku buat?
hana : aku pon kte BOLEH
lin : die mengukir senyuman,manisnye
hana : rupenye dia kwn bos
lin : sempat die bg aku
hana : ciuman yg pnuh berahi
lin : dan aku melayankan saja
hana : sedang kami leka bercumbu
lin : tetiba.die meraba tubuhku
hana : aku t'sedar dan menolaknye
lin : tapi hakikatnye aku mahu
hana : tp aku tunang org..
lin : nasib aku tesedar awal
hana : aku pon m'halau dia
lin : "apa you nih,pergi!"
hana : eh nape ni syg?
lin : keadaan mjadi sepi seketika
hana : tetibe bos aku msuk
lin : dan menengking kpd kami
hana : woi wat maksiat ke!!
lin : kami tekejut dan tesentap
hana : lalu aku pon lari
lin : dan die mengejar aku
hana : bos pun jadi pelik
lin : semasa aku lari tetiba
hana : aku t'jtuh kt tgga
lin : mcm buah nangka.sakitnye!
hana : syial la tangga ni!
lin : dan die cube menolongku
hana : tp aku mnepis tgnnye
lin : dan berkata "pergila,please"
hana : i nak blk ni....
lin : dan die terus pegi.
kesimpulannya : babi la jantan ni kan.da ambik madu sepah dibuang.sial betul laa.yg betina ni pon tak sedar diri.cepat sgt tepedaya.tolonglaa.hensem sekali pon.kau tu tunang org.bodoh aku ni.mcm real je kes ni.padahal rekaan je.haha :DD

2 comments:

didi solero said...

tak cukup lucah.
tambahkan lagi kelucahan.
;p

gadis LIBRA said...

:P