Friday, March 20, 2009

Luahan rase

Penat la menjalani kehidupan mcm ni,ari ari buat benda yg sama.bosan tahu tak?!! rase mcm nak terbang je.tapi pegi mane yea,haha.semua serba tak kena je minggu ni.tapi aku buat mcm takde apa apa yg berlaku,lin ko tipu diri ko sendiri tahu tak.takpelaa.aku tipu diri aku bukan diri kau kau kau.haha :( sakitnye,ape aku nak buat ni yea.tahlaa.baek mati je la kaaan.tapi kalu mati still de masalah gak.ye laa,nak menjawap dosa dosa yg aku buat lagi,nak tanggung sorang sorang lagi.adooi.hidup salah mati pon salah.abis aku harus bagaimana?urmm..teruskan hidup dgn tabah.tolak ketepi semua prob.dan kalu tak leh tolak.ko redah kan aja.kalu berat.ko langkah laah! oke oke,aku kan kuat,kalu aku mampu membantu org kenape diri aku sendiri tak blh kan.btol btol btol.aku kena hadap semua ni. weyh masalah! meh la dtg kalu berani.aku da ade kuasa bintang purnama yg diberikan oleh power purf gal pagi tadi.mari ke mari kau kalu berani.aku tak gentar la weyh, cibai lu..haha :P Kepada semua pemberi masalah.tolong la hargaila aku yg masih hujud ni,bg la aku sedikit ruang untuk aku bernafas dgn sempurna.dan berikan la peluang untuk aku merasakan kebahagian seperti insan lain.woaah ..woaah ..

*touching shial !

4 comments:

didi solero said...

wonderpets, wonderpets kami dtg membantu lin dlm kesusahan, kami tak besa, dan kami tak kuat bila bkerjasama semua jd mudah.heyy! wonderpets~ yeah!!
ini serius.mesti bantu dia
wahahah

gadis LIBRA said...

haha.sengal!
:) thanks didi

N a d i a said...

siapakah yg menganggu kawan ku nie?kesian kesian.meh meh,sini yea manja emas berlian zamrud besi karat.haha.

gadis LIBRA said...

bengong.haha
:DD