Thursday, March 12, 2009

Result SPM ???

Hari ni result spm kuar bg student tahun 2008 :)) wah.semua pasti cuak kan.ala standard la tu.mesti la semua org de perasaan mcm tu.kdg2 tu tak lalu nak mkn pon ade.urmm..tapi apa pon yg kite dpt,kite tahu benda tu kite da buat sehabis baek.kan kan :D cume 2 pilihan je ada ketika itu,sama ada menages ataww tersenyum.haha.tetiba aku teringat zaman zaman aku dulu :O mase tu aku keje. so geng geng aku yg tak keje.datang tempat keje aku.sbb nak pegi gan aku skali. de la dlm 5 6 org.urmm,pastu aku bg idea tak payah pegi pagi pagi.bukan terus kuar pon.minimum pon mesti tghari.takpon ptg.dorang pon setuju.then dorang melepak laa kat tempat keje aku.then,tghari tu semua mcm da resah plus gelisah plus biol plus mengigit dan bla bla bla.pastu area pukul 2 mcm tuh.aku g la ambik.SAH mmg da kuar.semua takut nak ambik.tolak menolak berlaku la disitu.sampai kena mara gan cikgu "nak tolak menolak tak payah ambik result yea" sakit je ati.aku pon gentle la g ambik.dorang pon beratur lah. bg ic.then,pas aku ambik tu.aku tak tgok.aku terus g toilet.sbb aku tahu aku kan nages.sampai je toilet.aku buka.then senyum je la.sbb target aku btol.add math FAIL :)) yang si mya da nages nages peluk aku,oh darling takpelaa..aku pon fail :( bile dikenang kenang.menyesal sgt sgt atas perbuatan aku dulu,kalu la aku belaja betul betul.tak serong.dah la lin.terlambat sudeyh!

To didi : tahniah,senasib la weyh! :D

To cha : jgn putus asa oke :)

2 comments:

didi solero said...

tamaooo~
ak xnk same nasib gan ko
aku xske nasib
nasib bdn pn tamau
ak nk tuah bdn

gadis LIBRA said...

haha.ye la ye la
:P