Monday, March 2, 2009

Thanks to Pakcik Shukor @ Johan

for what?urmm..for everything actually,tapi yg the latest punye.thanks untuk motor merah yg comel.haha (gud bye v-100,sedih je mase nk jual die.byk kenangan kot kat moto tu :( kawan kawan yg pernah naik!babymoto syg da takde.hihi) anywy.welcome nouvo s :D


*thanks syam jadi model moto,hehe :)
weyh! aku bukan rempit la sengal.cume tak mampu nak beli kete je.haha.tapi yg penting moto lagi oke kot.aku da biase dgn moto..mudah.cepat.senang.murah :)) paham?buat buat paham je laa
_________________________________________________

kalu bab,aku gan shah.semua oke kowt.urm..cume de sikit prob tentang org lainyg tak paham bahasa.then menyebabkann kiteorg gado.si shah ni pon tahu nak jaga ati org je.adoooi :( apa pon aku rase agak penat la berjalan sambil berlari melayari bahtera percintaan.tapi apa pon aku bersyukur di dlm perjalanan tu die masih ada :) ily .

6 comments:

didi solero said...

minah moto
wahahah
phm nenda

gadis LIBRA said...

jahat la die nie
:)

bunga said...

huhu. lin aku dgr ko da break.. btol ke? huhu. ya ya.. seronok dpt moto bawu.. jeles. hehe

gadis LIBRA said...

mne ade la bedah.ko ni pandai pandai je :) mne ko dgr.

nadia said...

tak dapat aku nak jadi penunggang pertama ;(

gadis LIBRA said...

hahaha.
:))

nad nad!