Thursday, April 2, 2009

Cicak kesayangan aku terputus ekor ?

Mesti sakitkan putus ekor,takpela cicak.ko kan special.so ko mesti de ciri ciri yg istimewa kan kan.aku pon taknk merepek merapu panjang panjang.aku rase da byk sgt advise aku bg.tapi semua terserah pada ko tok manfaatkan ke tak.Wahai sahabat ku syg,buka mata.pandang ke depan.tanpa menoleh ke belakang.dan jalan terusss ke hadapan, biarlaah walau tanpa tujuan.asalkan ko masih berjalan.jalan dan terus berjalan.jgn berhenti.teruskan la ke destinasi sehingga ke penamat,dan jika kau tersungkur di pertengahan jalan,ingat lah bukan ko je yg merasakan kesakitan dah tentu tentu batu tu pon merasakan jugak.so fairlah kan.tanpa berhenti ko teruskan lagi perjalanan itu dengan semangat dan sentiasa berani untuk ke depan..dan paling penting pecaya akan diri sendiri bahawa masih ramai menunggu ko di garisan penamat,oke syg.
*penat aku menggunakan ayat bengong mcm nih.adoooi.

Tips berguna utk kau dan semua semua yg putus cinta :D
+ Legakan hatimu
*menangis la puas puas.sampai kering pon takpe.tapi bebaloi ke?hehe*
+ Remember the bad things
*senaraikan pekara buruk ttg die,may b ini dpt membantu*
+ Bye Bye Bye
*buang semua brg brg kenangan,kalu syg.sedekah je kat kawan kawan.haha*
+ As Bad As I Wanna Be !
*buat je apa yg ko rase ko nak sgt buat.n ini mase nye :) *
+ Berkumpul Bersama Teman
*elak duduk sorang2,make sure.sentiasa de kwn kat sebelah*
+ I will survive...
*dengar lagu tu,kalu blom 24 jam sampai tido.haha :D*

2 comments:

bunga said...

yup.
kalo ko ade kat seblah kanan nad.
aku kat sebelah kiri dia.
situasi dia kau pnh rasa. perit n pahit. nad buang jauh2.
kuat.gagah. tau! syg kamo!

gadis LIBRA said...

kami kan ade nad :D