Tuesday, April 7, 2009

The ESQ Way 165 !



Date : 3hb-5hb April 2009 (jumaat sabtu ahad)


location :Persada Plus,Subang.


mood : insaf tambah penat :)

hello hello,lama tak merepek rasa nye.haha.semalam plak cuti.maknanye tak nye.penat kot.ish keje tanpa cuti.tapi takpelaa.asalkan ianya terisi gan benda benda yg berfaedah.kan kan.mula mula,aku mcm malas sgt nak pegi.yelaa.da la time cuti aku.company plak hantar g training.adoi..mcm mcm reason aku reka konon taknk pegi.tapi..akhirnya aku pegi jugk.yela.cube bayangkan.ari ni aku bg reason.tapi nanti nanti.aku kena pegi jugak.so better aku pegi je kan.urm...tapi setelah aku pegi.ternyata andaian aku salah tentang training nih.Weyh,jom pakat ramai ramai pegi dow.best taw! seriuslly,aku leh kata kan ni kursus paling hebat.3 hari tu cukup utk mengenali erti kehidupan.erti hidup.erti manusia.sekali gus,erti Yang Maha Pencipta :) betapa kerdil nya manusia disisi Allah SWT. mase pegi tu kan.keje aku takde lain,nages nages nages.mmg betul betul program yg mengisafkan laah.tapi aku sendiri tak pasti,benar ke aku betul betul insaf?pasti ke lepas ni aku tidak mengulangi kesilapan?dan yg paling penting apa sebenarnya aku mahukan?haha.pening laah.da laah,kang aku merepek panjang korang kata aku buang terbiat.susah nak explain.better korang pegi dan rase kan nye sendiri.even mahal pon.tapi berbaloi.utk keterangan lanjut klik je kat sini ESQ.Anyway.thanks gak kat company aku yg hantar aku ke sana.mungkin ni ilmu paling berguna penah aku dpt.thanks gak kat mohd shahrizan,sbb sanggup menjadi driver saya.b thanks bangun pagi tok ayg :)) dan paling penting tahniah utk krew krew DR ARY GINANJAR AGUSTIAN yang menjaya kan program ini.

nadia . ME . eliza

1 comment:

Jumanah said...

Haaa betul la ni! Adek aku masuk..
Kau tak jumpe adek aku ke kat situ? Adek aku buat charity.