Wednesday, April 1, 2009

Howt ke?!!

WEYH,budk budk tolong laah weyh.please blaah laa dari hidup aku kalu korang rase hebat sgt.howt konon.weyh.kentut pon busuk laah.benci aku! and b tolooong laah jgn ikut sgt dorang.life dorang gan kite berbeza.jgn nak sama kan gan kite.please b,saya nak kite mcm dulu :( aku mungkin sedih skrg,tapi aku kena kuat kan.apa nih,takyah nak nages.aku tahu die milik aku.takde sape akan ambik die.paham!aku tahu korang jenis open minded,aku accept semua tu.tapi mesti de limit laah.takkan sampai tkde batas.sesuka hati nak masuk bilik laah .nak sidai *&^%$#@ laah,respect aku sikit la weyh.aku ni pangkat kakak kowt! mmglaah aku tak kesah.tapi kena paham la perasaan aku.ouch!susah nak ckp la korang nih.dahlaa,takyah kot aku mention sape.aku tak mara,just aku rase mcm kurang selesa,hope sgt semua akan pulih kembali ke sedia kala :) kalu korang laa kan.apa korang buat,ha?bf dok umah bujang.pastu umah bujang tu plak.keluar masuk keluar masuk gan perempuan perempuan yg konon konon howt! yg penting nye tanpa segan silu.yg pastinya tanpa henti.takleh nak larang.sbb name pon umah bujang kan.tapi...pe tindakan korang??! ha.takyah jwp lah.pikirkan sendiri je.mne tahu kalu kalu korang akan merase ke situasi mcm nih.kan kan :DD apa pun,bie dun worry,i still trust u but i warning u haa,jaga kepecayaan yg telah diberi,terimakasih !


nak tahu tindakan aku ? aku akan pegi kat budk budk poyo tu dan ckp : weyh.baikorang berubah.g belaja la weyh,idup ni tak lama.sampai bile nak buang mase mcm nih.pegi cari kebahagian tok keluarga ko sikit.banggakan nama keluarga ko sikit.pegi pegi..haha.dan aku tok korang yang rajin membaca,ini tok korang ! :DD

aku oke lah.tima kasih kepada budk budk baget howt,korang yg memberi masalah telah mendatangkan idea :D haha,actually,takde kena mengena gan sapa sapa oke.kalu ade.arap maaf laah yea :P

No comments: