Thursday, April 2, 2009

miss him :(

mood : stress!
Sejak akhir akhir ni.aku asik gado je gan die :( sedihlaah.nape aku tak leh control diri aku nih.kesian die,asik jadi mangsa keadaan je.urmm.b sorry yea,ayg tahu ayg salah :( alaa.mcm mne nih.aku syg die sgt sgt,dulu aku mainkan perasaan die.mungkin nie laah balasannye.aku just nak yg terbaek je dlm hubungan nie.please laahh,sedarlah.kite mmg dekat.tapi perasaan cinta tu semakin jauh b,kenape aku je rase mcm tuh.sedihlaa.kenape aku di uji mcm nih yea,satu satu problem dtg.ish ish.lin lin.akhirnya aku de masalah mental.tgok la tak caya.haha :D aku tak mintak tapi,aku da mcm kraktikal da ni.dgn keje yg membosankan nih.adooi.toloooong! b,arap b dapat bersabar lagi gan ayg,janji ayg try berubah okeyh.janji jgn tinggal ayg b :(( *aku ni janji je lebih.haha*
-this week de kursus ESQ (jumaat sabtu ahad) lagi la aku stress tkdpt jumpe Adun Adun Persatuan :(

No comments: