Thursday, April 16, 2009

No tittle !

This week mcm mcm jadi.semua mcm berpusing kat kepala aku.padahal takde kena mengena ngan aku pon.haha.minah ni gado ngan minah ni la.minah ni kutuk belakang la.minah nak buat cerita la.yg satu kes ni plak.minah ni sound mamat ni la.mamat ni nak repeat la.haha.apa apa saja laah korang ni.settle cara baik sudah.masing masing da matang kot.umo da ramai kan! Apa pon aku tak leh salah kan mane mane pihak.aku bukan org tengah.tapi aku hanya pendengar:)so answer is NO COMMENT..May be aku tak berada di situasi dorang , so aku leh cakap apa aku suka.tapi sama je kalu aku de kat tempat dorang.aku still buat benda yg same kan.haha :DD Ok benda ni mcm ni taw.kite kena selalu pk, Tak selalunye kite akan berada diatas.Tak selalunye kita akan berasa happy je.dan Tak selalu kite terselamat.So kite kena ingat setiap perbuatan pasti ada balasan.pasti ada!! dan kite tak blh terlepas dari terkena hukuman itu.So,tak payah la nak bangga sgt dengan apa yg kau ada skrg.tak payah la nak sakan joli.takpayah la fikir kau saje betul.dan takpayah la fikir kesempurnaan itu milik kau.sbb tiada siapa yg sempurna di muka bumi ni.Memang aku sedar aku pon bukan bagus sgt.bukan perfect pon dan bukan betul sgt pon.tapi takpelaa.sekurang kurang nye.aku sedar yg aku hanya manusia manusia yg tahu asal usul aku.Aku bukan sedang bercakap tentang sesiapa.tapi aku just ckp.apa yg aku rase.apa yg aku nampak.n apa yg aku fikir.Berfikir tentang ragam manusia yg pelbagai bagai.kesian betul !

Abis keje kang ,aku direct ke pudu dan bertolak ke UNISEL,bj :) OHH.RINDU NYAAAAAA

2 comments:

DiDi said...

what goes down must come up.
you noe what i mean?
wahaha

gadis LIBRA said...

tah! ahhaa