Thursday, April 16, 2009

Starbucks kini di Miri,Sarawak!

Special for Jumanah @ JUJU

Juju syg.kalu ko nak keje kosong.kat Sarawak pon dah ada.jgn risau pasal org taknk terima ko kat sini.nak tunggu berbulan bulan plak.kalu kat Sarawak dengan berbesar hati uncle tu ambik ko keje dan penting sekali pasti ramai org dtg starbucks kat sane.sbb kau kan cantek.takde la kedai tu tutup mcm tuh.hahaa.Dah tentu tentu uncle tu naik kan gaji kau.hahaa.kaya la kau balik Malaysia :DD

P/s : kedai sebelah tu utk wan.kalu die nak keje.korang kan tak leh dipisahkan.haha :D comel je dorang kan.

4 comments:

Jumanah said...

Hahaha, siot je. Wah2 bukan main lagi bahan aku eh! Heheheh, tapi klakar la SETARBAK. Tu la beb, aku dah makin risau ni, takley berpisah dah skrg ni, pastu dah la die mungkin pindah melaka. Aku tak nak dudk melaka, eieww. :P

gadis LIBRA said...

jgn tinggal daaku .oh mana oh mana ku.haha

Jumanah said...

Ape ko merepek setan.

gadis LIBRA said...

ko kan munkin pindah melaka.aku nyanyi la lagu 'jgn tinggal daku'.hahhaa