Monday, May 11, 2009

Centro and HAPPY MOTHERS DAY ~

JIHAN SAYANG . may b aku jarang bercerita pasal die nih.haha.so aku cerita la sikit yea :) die nih kembar mia.caya tak?haha.dorang nih kembar.mmg berbeza sikit.susah maw cerita.haha :D tapi agak keperlikan gak la.tapi dorang ni tetap best best frends aku .sayang dorang sangat sangat,dari sekolah rendah kot kami berkawan.gile tak still close sampai sekarang . Picture ni,aku ambik before nak pegi laa.sempat lagi snap ngan jihan. sbb apa? sbb die tak leh pegi.so aku snap je laa.kenape tak leh pegi ? haha. sbb sbb sbb .....TAH!

___________________________________________________________

Barcelona? Mahal gilak. RM1070 kot.16 org.haha.ingat kaya ke? da da , g CENTRO sudah !
*pic pic lucah tdk akan di masukkan .sekian :)



___________________________________________________

MAAAAAA !

happy mothers day PUAN NOORAINI :) syg mak sgt sgt.semlm tak celebrate seperti yg di janji kan pon.along de hal.angah plak mls nak g umah mak.jauh katanye.ermm.akhirnya.aku ngan shah je la.belanja ma makan KFC.cukup ke?kalu nak di samakan ngan pengorbanan ma selama nih?OHH TIDAK,sudah tentu tidak.tapi apa kan daya :(( Apa pon aku tetap syg cik Noni :D Love you mum ! MUAAAAH !


* anak anak kesayangan Puan Nooraini Ishak *

No comments: