Friday, May 8, 2009

Excident 2

Ohh lupe nak bgth.semlm aku kan tak dtg keje.nak tahu nape.sbb tajuk di atas la.ahha
:) adoi.penat gile.tak keje pon mcm keje je.g settle kan sane sini.Macam mne leh kena?Alah senang je jawapan aku.dan Ketentuan Ilahi.haha :) Sebenarnya mcm ni.kire mcm kat selekoh la.Pemandu yg cuai tu tak berhenti,so apa lagi .BERDENTUM LAAAA... berpusing kete mak kot. ish..aku time tu,mcm nak menangis je..Tapi wat wat cool col shah :) bukan nak col papa dulu *sengal* pastu,ramai la toink yg nak bwk kete mak ke bengkel .ish...de plak yg berebut sampai tecetuskan pergaduhan.Weyh.leh bayang tak? siot je.org excident korang lagi nak memening kan.tahu la nak kaut keuntungan,tapi agak agak la weyh.celaka tol la, CINA ,INDIA,MELAYU sama je!! ni aku nak mara nih :P Nasib la pemandu yg cuai tu nak bayar ganti rugi,lepas settle payment je,die minta maaf ! then sempat lagi mengaku kesalahan die "adik ,saya minta maaf ha,mmg salah saya laa.banyak susah la guna hp .saya guna hp itu mahu telepon anak saya taw.mase itu kete adik saya takde nampak.ayooo.byk byk sorry haa" mmg gile kelakar la die :) dan baik.kalu org lain .aku rase da cabut da .siot je org mcm tuh.kan kaan ! :D Apa pon.alhamdulliah semua selamat .amin :D

Tangarajoo A/L Ramaswami

Kete ma ! nampak tak teruk.tapi agak TERUK taw.

Kete die ,tercabut no plat die.kalu tak leh ambik no ekor.haha ! siot je

2 comments:

DiDi said...

ish excident pon sempat lg snap pic org tuh.wahaha klaka btol.

bunga said...

x ka sikit je pic nya.
tangkap la bayak2.
ahha. org bz2 gado. ko snap la pic. ;p