Tuesday, May 19, 2009

Kepala Di pijak !

Apa kena mengena tajuk di atas ngan aku ? :) ada kena mengena nye, just nak share sedikit rase aku ngan korang :) Macam mane yea rasenye kalu kepala kite di pijak ? Tentu tentu la sakit kan. Perlu ke pijak memijak ni berlaku ? Tambah2 dalam sebuah persahabatan, Tambah2 diantara seorang kwn . Tambah2 sudah tahu risiko yg akan terjadi. Bagi aku,jangan baik sgt ngan aku sbb aku kalu da baik ngan org.susah ! Nanti semua aku sanggup , may be korang tak kan paham. Tapi aku agak terkilan la. Bile aku da baik ngan seseorang. Die leh bantai pijak kepala aku plak, sakit dow ! Kadang kadang tu, aku just minta hak aku pon. Aku kena sembu balik . Jadi aku mcm tak paham. salah sape sebenarnya nih ? Dan yang paling aku tak paham, bile aku dipersalahkan balik, mane tak nye aku minta cara baik , diam kan diri . Aku msg -tak reply .Aku col -tak angkat . Bile aku da mengeluarkan kata kata kesat . Baru nak reply msg ! Jadi salah aku juga ke? Aku da penat nak menjaga org lain. Aku da penat nak memikirkan kepentingan org lain. Salah aku ke ?! Aku tak la kata aku ni baik , Tapi rasenye tak salah kot respect aku, tak salah kot bg hak aku , dan tak salah rase nye kalu ckp elok elok ngan aku . Agak kesakitan hati laah kalu da jadi benda benda mcm ni. Tak tahu nak explain mcm mne ! Memang salah aku la, telalu cepat pecaya org ,telalu baek ngan org dan paling utama telalu kesian kan org. Tapi kalu aku jatuh , mungkin kah aku akan ditolong ? mungkin kah seorang kawan akan dtg ? dan mungkin kah mereka menjadi aku ?!Terkilan.Sedih.Benci.Mara.Stress.semua bergaul sekali . ARGHhhhhhhhhhh . SIAL ! Aku just arap semua kembali normal . Pas semua nye settle ,aku tak nak kenal lagi org mcm KAU . mungkin kalu berkawan pon, semua demi Shah . MAAF !


note : aku senyum je laaa :D

2 comments:

DiDi said...

[ronyok2kan kertas] ni kpala bpk kau,tu kpala bapak dia.haa pijak la.ahahah!! beb aku tau ape kau rasa :]

gadis LIBRA said...

tengs !