Thursday, May 28, 2009

Manchester United !





Shiiiiiit ! KALAH ! :( gile laah. mcm mane blh kalah nih .adoi hai .ni mesti main main nih .Tak pon mesti Ronaldo kena suap.haha .tak baek aku.da kalah kalah je laa.haha ! yang penting nih , 2 - o .malu gilakkk !! haha .Takpe takpe .at least cube kan , at least sampai final kan daripada team team lain tu , kecoh je lebih .. wakkk lu ! haha .Apa pon aku still akan support MU hingga ke akhirnya , HIDUP M.U :DD

___________________________________________________
Masa mengemas document kat dlm pc ni ternampak plak satu pic yg dulu nad penah bg aku . agak sedih la bile tengok, ye la .aku ngan die jauh .die plak de masalah .aku takdpt nak tolong die. urmm.. Arap semu kembali normal kan , moga moga die oke je . Banyak la benda die nak kena tempuh dlm kehidupan nih . Bagi aku, ni baru sikit !
Sayang cicak aku (;






2 comments:

DiDi said...

wahaha
MU kalah
wwahahah
puas hati aku :p

gadis LIBRA said...

diam la ! haha :P