Friday, June 26, 2009

ByeBye Michael Jackson .

Hari ni dunia di kejutkan dengan kematian King Pop kesayangan semua orang , aku ? tak kot. tak minat sangat la. Tapi turut bersimpati la atas pemergiaan nye :( Die dikatakan diserang sakit jatuh ,kesian betul la kan umo baru 50 tahun . Macam bapak aku la ade sakit jantung tapi taknak makan ubat . Abah nak kena babab nih !! hehe :) Apa yang menyedihkan sekali tahu tak, aku dgr hot fm pagi tadi , dorang kata si MJ ni nak buat konsert julai ni . Tak sempat laah hajat die :( Tambah la kesian . Apa pon semua telah ditentu kan . Apa yang menarik minat aku adalah , picture ni . Aku ambik dari satu website ;

Nilai la sendiri ; Selamat tinggal Michael Jackson . Damailah didunia baru !

2 comments:

DiDi said...

ape aku nk ckp is he is wonderful person..dia masuk islam ms 2006 kot.kire bgs la mati dlm islam rite? n satu ag,die neh sorg yg pemurah which is mmg susa la nk ckp tp die mmg ske bantu org yg susah kan.so lgpon die pon da tue..die kena kanser kulit ke ek?yela kulit die da la itam,die g wt putih cmtu skali.effect la kn?

girlibra said...

ngek ko . die kena barah jantung la yangg.kau pandai pandai je kanser kulit.sepak ko kang . then satu lagi. umo die baru 50an la.mane tua lagi. hehe :)