Friday, June 12, 2009

Hate u syg .

Sedikit punye hal dah buat aku sakit hati , susah sangat ke nak jujur. kalu aku mara sekali pon , susah ke nak terus terang . Aku larang semua tu tok kebaikan sape ? Tok sape ? Okayh fine ! kalu itu yg die nak , biarla. Aku da mls da nak ambik port , buat la apa kau nak dan jangan pernah larang apa aku nak buat . Susah la nak ckp ngan org tak paham bahasa mcm kau nih , Aku syg kau . kau mcm ni kan . da da .Takpelah ,kite tgok je laah kan . Pegi laah Mammmp ! Apa nak jadi jadi la .

:( terkilan, bile org yg kite syg penting kan org lain ! WTF .

3 comments:

alyajolly said...

oit sayang. tgah mara.
saba k.
ala laki. tau je la. :)

N a d i a said...

Sedih bila..

Sedih kan bila kita cuba yang terbaik untuk gembirakan seseorang, tapi dia seperti tidak happy.

Sedih kan bila kita percayakan seseorang, tapi dia seperti tidak yakin dengan kita.

Sedih kan bila kita ambil berat tentang seseorang tapi dia seperti ingin menjauhkan diri.

tp sedih sedih kita,akan ada org sedih lagi bila melihat kita sedih.anggap lah dugaan hidup seperti mana kau ajar aku supaya aku bersaba,even ko takde masa aku sedih,aku tahu ko tkkn suke tgk aku down giler babi kan.skrg aku tk nak ko plak down sbb lelaki.aku tahu ko setia.tp benci benci ko pun pada die ko ttp syg die.mgkn apa yg die buat tuu ada alasan tersendiri,ko pun dah kenal die lama lage dr aku.ko saba lah,aku ttp ngan ko.bila bgn dan jatuh dikongsi bersama.

p/s : tp laki tak bole lah kongsi,aku tknak jadi madu ko.nnti ko dpt lebih sehari,ko kan soksi ohhhh ;)

girlibra said...

thanks sahabat semua.aku sedang berusaha menjadi yg terbaik la ni.supaya tiada yg lebih baik dari aku untuk die :(

Ohh. nad . kau bg aku sedih buat kejutaan kali .shhhit!

lobyou!