Tuesday, June 30, 2009

Kejap je ....

Kejap je dah nak dekat bulan puasa ; dah ganti ke belom ?

Kejap je dah nak abis bulan june, nak masuk plak bulan julai ; dah capai ke matlamat bulan nih ?

Kejap je dah gaji ; tak lama lagi abis la tuh :)

Kejap je Michael Jackson dah pergi meninggalkan kite semua ;tapi masih tak tanam tanam lagi :)

Kejap je mencipta dosa; tapi tah bile bile nak bertaubat ! tahu takpe :)

Kejap je semua dah berubah ; diri sendiri berubah? taknampak ! :)

Kejap je minta maaf ,menyesali perbuatan anddd esok buat balik !

Kejap je aku merindui ; lantas menangis . FUHHHHhhh.. LEGA :)

APA LAGI ;)

Kejap je merasa kehilangan ; tapi diganti kan yang baru . thanks kawan :)

Kejap je merasa happy; tapi diberi suntikan kesesalan . Ujian nama nye !

Kejap je merasa apa itu kehidupan ; teringat pulak akan kematian .

Kejap je membuat org berasa bahagia; diri sendiri ? berduka .

Kejap je membuat org derita ; kau akan dpt balasan . padan muka !

Dan apa yang pasti :

Sekejap kite pergi mengadap Ilahi , mane mungkin kite kembali lagi :( Aku sayang akan kehidupan aku . Alhamdulillah :D



Semua yang berlaku sebenarnye terlalu pantas, terlalu cepat , dan paling senang tok di perkatakan " KEJAP JE " .Tapi sapa aku tok complain semua nih kan ! haha . Lin lin kenape post kamu kali ni lain je kakya tengok ? kamu okeyh kan kan :) hahahaha ! Ayat kakya :) Okayh laa.

2 comments:

Anonymous said...

lin lin ngok ngek :)
Cheh!!!
masa kan pantas berlalu...
sama je ngan manusia..
manusia pun berubah ikut masa kan?
org len berubah kita nampak..
tp kite berubah kite nak nampak x?
btul x ?
kamu yg ckp kan?

girlibra said...

haha :))
yeee kakya !