Friday, June 19, 2009

Masa itu sepantas kilat .

Pecaya ke tak ? haha, aku pecaya . kejap je semuanya dah kedepan , semuanya dah berubah ,semuanya da lain . Dah aku masih seperti dulu , HAHA . Actually post ini buat yana dan tiera :D sbb apa yang aku nak cite nih ; adalah berkaitan ngan mereka :) Ala yana,kau kenal punye.roomate kesayangan kau ,yang paling kau cintai disebabkan kebersihan nya :DD mane mungkin kau lupe kwn mcm tuh kan kan . hehe . Tiera plak kwn baiknya die , selalu nak dengar cite die dari kakya :)) Asyik tanye je pasal kwn baik die , kalu jumpe plak mesra mcm besties 10 tahun :D hehe dan tak lupe , adik kakya lahh. haha :) Bersediakah korang ? haha . Weyhh.hott nih . Nurul dah kaween ! Apa ? tak leh terima hakikat . terima la hakikat . die da bergelar isteri org . haha :DD Korang bile lagi ? Sampai hati korang kan, kawan baek kawan tak pegi ,mesti die terkilan :)) Apa pon , berdoalah ,supaya die tak sepengotor dulu . haha .Oooopss ! Telepas plak ,tak sebersih dulu . haha :D Yana yana ,ingat tak air milo atas meja study die .Yuccksss !! Yang penting nih ,meegi . haha . Gile dow ,muka je cantek . Weyh..tak baek taw kutuk org . Apa nih lin , ok ok .Aku kutuk diri sendiri la . haha :DD Aku lagi teruk , buang sampah dari tingkat 4 ,sampai bawah je da bekecai da :O hehe ,paling penting nih . Rase tak bersalah; "Oooit ! sape yang buang sampah ini .kurang hajar betul la. Mak bpk tak ajaaar ke ?! " haha , budak budak dari blok lain semua tercari cari sape laah yang buang kan :)) Setimpal tak dengan apa yang da aku kutuk si nurul tu ? haha . Sorry nurul , standart la pompuan kan :D Anywyy . Selamat Pengantin Baru yyeee :)

Thanks to Aza yang memberi maklumat ini :DD

No comments: