Tuesday, June 2, 2009

Post panjang .

Jumaat : Balik je keje .aku direct jumpe abah, konon nak belanja makan . Sekali abah ajak g tegok umah . Apa lagi ,PINDAH LAGI laah. arghhh penat gilak siot .asik pindah je . nasib kali ni dekat dekat je dan yang paling penting sangat dekat ngan my bestie ,syam ! :DD sukaaanye~ Oklah umah tu , cume . Toilet die mcm menakutkan je. hehe. Mula mula kot.

Sabtu : Pagi , mia tolong aku kemas umah, hanya kami berdua je. Angah keje, Abah juga , Along teman atok , so nasib la de mia . Even penat tapi best gilak. main air. dance. clubbing sat .haha ! mia malu malu ,aku selamba kodok je wat kata didi :)) Apa pon paling tak leh lupe pengalaman bersama lipas , haha. Sampai sekarang lipas tu terkurung .kiteorg kurung dlm baldi . Padan Muka !! Malam : Mulanye nak g umah hana, ada bufday party adik die. Alih alih tak jadi sbb nak jumpe nad . Sekali die pon tak jadi ! katanye ; DIA TAK BERSEDIA JUMPE AKU ?! Apa apa la nad . missh you :( Sumpah aku ngan mia tak tahu nak pegi mane malam tuh , sekali mia kata jom g genting lin, afiq ajak ! Aku on je , sang kekasih pon oke . So terus berangkat ambik afiq , park kete mia kat umah b . Naik kete b la pegi , b4 pegi sempat makan McD dulu . Lapa gila kot ! Kira kira pkul 230am baru bertolak . Subuh sampai .



Genting , Paling menakutkan seumur hidup aku naik genting. Kiteorg tido kat Amber Court . Ya-Allah seram gila weyh ! Sumpah tak tipu . Semua hotel penuh , pegi kat Apartment Ria tu , die kata tinggal satu bilik je tu pon kat Amber Court . Aku mane la penah dgr oke je laa ! Sekali , mcm umah hantu da la takde org , mase nak otw ke tempat tu plak langsung takde org lalu . seram tak weyh ! Sampai kat Amber Court tu plak , bangunan die mcm da berlumut.bersawang.cat pon dah takde.dan yg paling menakutkan kat parking area die ; ada dalam 10 -13 kete je . OMG! aku ngan mia mmg da taknak masuk dah ,kepala otak pk nak balik KL je . Tapi para suami cakap ; try tgok bilik dulu . Mase naik lif tu pon aku da rase semacam da . Masuk je bilik tu , Oke plak . aku da tak pk lain . Tido je laa ! HAHA . ngantok gila babe. mmg lena plak aku tido .

Ahad : Semlm pon tido laambat ,so check out pkul 3 pm laah ! Pas hantar kunci , terus turun .baget nak makan kat KL je senang , sekali kena pegi org kawen plak kat nilai . Singgah la Mcd lagi , dribe thru la apa lagi kan , makan dalam kete ! Sampai nilai , melantak laa nasi org kawen . Lamanye tak dpt nasi minyak ! Ohh.. sedapnyeeeeee. Macam pelik je ,abg azli pakai baju tu . Bini die ? Kak Intan ,cantek .kurus je org nye :DD . Berjalan sakan aku minggu ni , Penattt . Malam tu sampai konon nye b nak mandi dulu b4 hantar aku balik . Sekali excident plak, bukan aku tapi boboi , dah tak leh wat apa,die takde lesen. Mengamuk shah, sian die . ngah mandi tetiba dgr kete die excident. Sorry b :(

Sok nye ; Isnin : tak larat nak pegi keje. Walaupon keje aku bukan la angkat batu sebenarnya . hehe ! Cuti laaah ! lepak umah miaa .

2 comments:

DiDi said...

ko pndh mane??
cmbez je..
hahah aku pon terlibat skali daa

gadis LIBRA said...

area ampang gak :) hehe !