Tuesday, June 9, 2009

Rieni Sabrie .

Kesian rieni , even aku tak berape nak rapat ngan die. masih terlintas lagi first time aku nampak die. haha , mcm garang je. tapi die ramah , tu yg buat org senang bergaul ngan die :D Ingat lagi bile aku bermula berbicara ngan die "kakak , saya tak pakai kasut leh masuk ke ??" muka die terus berubah , mcm mara pon ada . haha . Fika ckp "korang sebaya la lin ,jgn la panggil kakak ." haha ! sian Rieni . mmg patutla die tersentap . Sorry ! Kini , die tidak seperti dulu . Die sakit . Aku sendiri tak tahu kenape die sakit. yg aku tahu die sakit. Kesian die kan .Kalu tengok picture picture die aku rase sebak , ini kan pulak nk baca nukilan blog die , lagi laaah meleleh ;( Dan yg paling kesian , die da siap minta maaf kat semua org . Semua mcm pelik je . Rieni jgn begitu lol .


Dah tak abis pasal kes sakit nih ,de plak BETINA SUNDAL mane tah mcm nak rosakkan hubungan die ngan Gee. Yang aku sakit hati tu dalam keadaan rieni mcm nih pon betina tu nak muncul . Tak blh ke bertimbang rase sikit ke ? mane letak perikemanusian kau . Sial betul la betina tu , cakap belakang je pandai, berani sgt .baaak dtg laa . Cakap depan, pasal nak semak semak mengutuk mengeji .Kau tu hebat sgt ke ? Manusia manusia , tak blh langsung tengok org lain bahagia . Kalu ia pon Rieni rampas Gee , biarkan je laa, dorang da bersama da pon kan . Dah bahagia da pon . Get ur life laa bitch ! Kalu la aku kat tempat Rieni ,aku sendiri tak tahu apa aku nak buat .Tapi die, dlm keadaan mcm nih pon die still COOL lagi . Nampak tenang je .Alhamdulillah , mungkin Allah s.w.t berikan kelebihan itu kat die. Kekuatan yg org lain tiada :)) Apa apa pon , aku doakan Rieni cepat sembuh . Semoga semua berjalan ngan lancar . Amin ! Dun worry girl , Gee syg kau :D






___________________________________________________________

Lukisan Hati Ke Hati ; Kakya and Leen (;

thanks kakya ;

khas buat kakya;



P/s : Sape lagi sanggup layan kerenah aku ,meeeeh laa ! :)

No comments: