Monday, June 22, 2009

Selamat Hari Bapa !

Skema plak aayat aku ; Happy Fathers Day ! :DD . Semalam kan, tak terlambat lagi rase nye :) hehe. This week busy gile ngan kerja kerja pemindahan , penat gilak kot , tu pon tak settle lagi . Aku da bantu yang mane terdaya :) hehe . Anwy, thanks kepada makhluk makhluk Tuhan yang rajin membantu ,terutama bie :DD Syam pon tolong gak, walaupon baru balik keje . haha . Sempat gak la, celebrate fathers day bersama kan kan :D Anywy Happy Fathers day kepada Encik Ahmad Shukor @ Johan , and kepada semua bapak bapak , papa papa , abah abah ,ayah ayah , dan dad dad di seluruh dunia !




___________________________________________________________


Sabtu : Syam cuti , so tak tahu nak pegi ke mane , berjalan jalan la survery baju kurung :D saje je gatai . Along pon join sekali , selalu ngan Kak Mimi . Macam aku la, selalu ngan Dymia . Kali ni tak , de sikit krisis . Tapi semua nya kembali normal :) Mane mungkin lama lama krisis nyaa. ahaha ! Sejenak aku terpikir jugak , salah ke aku buat die mcm tuh ? Rasenya tidak .HAHA . Ada beberape keping picture yang sempat kami snap semasa pengembaraan di atas motor :DD


Beli Oreo RM1.90 dapat tangkap gambar ngan die , comelkan die :DD haha ! Ily Oreo :X

Dua diva pelengkap hidup aku ; haha. Non-stop gelak ! ily :X

2 comments:

bukak , tengok dan baca said...

hahhaaha comel gila oreo dengan minah tuu hihi

girlibra said...

:DD .die malu malu doe nak snap pic ngan aku .hehe !