Monday, July 13, 2009

Dia

HAPPY BIRTHDAY TO ISYAMMMMM :DD

HEHE , Sayang kau sampai bile bile . tak mau gado okeyh . Ada aku kesah . chak chak chak :)
malam tadi hope aku lah org pertama yg wish :) haha. Aku ngan Shah siap buat voice mail lagi tok syam :DD hehe. comel kan :) ermm . dan die pon siap reply ngan voice mail . haha !


_______________________________________________________________

Kesakitan hati melanda lagi , bak kata Ika . kau punye blog ni , asik sakit hati ke kenape linn . Ermmm . jawapan aku ; SBB ORG BUAT AKU SAKIT HATI LAHH ! :))

Seperti biase , datang je keje pagi pagi aku akan buka myspace aku , then blog , then facebook . kalu rajin baru la aku buka tagged :) Tetiba de msg kat Inbox ! Dari seseorang yang tidak di jangka dan soalan die PUASLAH HATI KORANG KAN !

and my answer : kau rase ? aku puas tak ? ermm . no comment ! :)

Macam ni la senang cite ! Pertemuan perpisahan semua dah tertulis , masalah puas ataw tidak , tak perlu ujud aku rase .Kalu ko tanye aku puas ke tak . OF COURSE AKU PUAS dan aku rase bukan aku sorang je kott yg puas tak berita nih . Semua kwn kwn girl die pon puas kot. Aku bukan nak mengaibkan org, tapi TAAAK seharusnye ko tanye soalan bodo tu kat aku . Dahla henti kan la nak cari pasal ngan aku . Sudah sudah la , kalu bertahun bersama pon belum tentu bersatu . So wat pe ko nak mengamuk kat aku . Bengong punye jantan ! Aku tahu sekarang mesti ko tengah maki hamun aku kan , Bak kata isyam . APA AKU KESAH ! kau bukan tuhan pon !

This picture only only for you , JANTANSSS ! :DD
*ambik kat blog org ,sorry gurl !*



No comments: