Tuesday, July 21, 2009

We still contact :)

Semalam tetiba macam rajin plak nak missed col kakak kakak di unisel , aku pon missed col la , mula mula kak awen ; ahah, ala si Obses ADAM AF tu , mase kat unisel dulu kalu kat bilik die tu mesti de poster adam , siap kat fail pegi class pon die letak picture adam . kelakarkan :) pecaya ataw tidak style die pon da mcm adam taw, nasib la perempuan . Kak awen kak awen . Lepas missed col kak awen , kaklong ; mcm biase la kaklong bergayut je . line busy ok ! dulu sekali hana ngan alia , die pon kaki gayut tapi suara tak dengar , tah apa yg dorang ckp pon aku tak paham , haha :) Then aku missed col kakyus , but no respon ;( sedihnya, tah tah tukar no fon . Kak awen je sempat msg msg , siap suruh add kat facebook lagi :)) yang penting ni , email address pon nak de Adam ni , haha :D . De gak msg ngan Jihan jap , lebih sebulan da tak jumpe die ngan mia , kikah :) die de mmg picture die ngan kikah , Ohh rindu nya mereka ;( . Just hope dorang tak lupe aku , ok ok lin ,kau kan kuat .

Alia ngan nanad da sebok sebok bercerita pasal kuih raya , haha . Puase pon belom lagi , haha . Tahun ni takde sape nak jadi setan bersama aku , yana , ika , juju , jom la teman aku ponteng puaseee ! :)) Bengong kan , takpelah . Hope tahun ni penuh la puase aku , haha . Tak sabar nyaaaa (: Tapi raya tahun ni macam mane ?? Lambat lagi la lin oiiii . HAHA .



2 comments:

awen@adam said...

ooo...kutuk k'wen yee....ahahaha...klakar ah...

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

;DD baru perasan ke. blog ni da lama la :)