Monday, August 10, 2009

Hate you but I LOVE YOUUU .

Jumaat

Berkumpul di D'klasik , tanpa jawapan yang pasti . plan tunggang langgang , sekejap ke sini sekejap ke sane . Sekejap ngan Aten sekejap ngan Wan . Air da bergelas gelas da , tapi masih takde haluan . HEHE .Akhirnya semua cancel , but its okayh . Next time may b . Tapi okayh gak lah mlm tu , bergosip tanpa henti .HAHA . Mmg keje part time aku kott !

Sabtu

Bangun lewat giler , rase dlm pkul 230 mcm tuh . Mane taknya, tido pkul 4 pagi kott. Adoi , blh mati ini mcm . Bangun je , teman angah pegi beli beg . Wahh . aku pon dapat satu , abis duit . AHA :)) Then balik tgok mak ngan along da bersiap , aku je relax mcm taknak pegi je Wedding tu . Dah la terlambat , bayangkan pkul 8 start ,730 kiteorg kat umah lagi . Tapi takpe , Cik Noni kan kaki drift :DD Sampai je Putrajaya , teringat seorang teman . Ni lah tempat die lepak agaknya , ye lahh kott . Nad Nad :)



De dua pengantin auw , satu couple kurus satu couple chubby . Comel je :) Makan sedappp , tapi tak berape nak puas sangat lahh . HAHA . Orang sebok makan , aku sebok ambik gambar pengantin :) Lepas selesai tu , kononkonon along ajak pegi tgok poco poco . Arghh malas lah , text syam ajak die lepakk tapi kena ambik die balik keje lah . HAHA . Aku okayh je , mia plak msg . Lepaking sekali lahh , Azel ngan apit pon ada .

Ahad

Dari Shah Alam , teman b tukar tayar keta . Lama gaklahh , nasib ma ada taklah bosan sangat . Pastu perut berbunyi seakan akan bernyanyi lagu keroncong , HAHA . Singgah keramat , makan sat .Kenyang ? Direct ambik Syam ngan Huda pegi swim seperti yang dirancangkan .Macam tak caya je , dalam kete lagi aku da excited sampai Shah kata "takpenah mandi ke ?" HAHA , Shial jee

Location : Rumah Afiq

Time : 8 malam

Mood : Best , dapat berkumpul lagi :)



Balik makan sesama sambil tengok Chelsea VS MU :DD , MU kalah weyh !! Malu je , peminat ramai tapi kalah :) Kite menang kan b :P Apit apit , sian ko . Tunggu sampai abis en , kalah ea :DD


Note : Aah , everything back to normal . Ngan mia da oke , ngan b pon da oke . Gado ke ? Mane de , salah tafsir je . HAHA :) Hope pasni takde lagi lah kan ! Amin Amin . HEHE :) Bukan amin ex Alia lah ,Anywy takziah tok itu , huhu.. Tak sampai setahun en , da break . Luar dari jangkaan/ target aku lah weyh , tak leh la aku jadi Dukun Cinta :) tapi takpe , may b ko lebih tahu apa yang ko buat , lagi pon kau yang rase , kau yang lalui . Nak komen lebih pon tak tahu cite asal , apa pon . chayok chayok Alia . Tapi kan weyh ! Persoalan disini , Nasib org nama ALIA nih mmg sama ea ??

Sabar je la yee



No comments: