Thursday, August 6, 2009

Hati tak sedap ,nyum nyum .

Masuk hari ni da tiga hari tak senang duduk , mata kanan plak asik berdenyut je , apa maksudnya ye ? Mak kata nak menagis , haha :D pandai pandai je mak buat cerita . Aku just arap semua akan kembali pulih , aku hanya perlu kan kekuatan kwn kwn je waktu skrg . Dia ? takpelah buat mase skrg .


I want ths song pls , Only ths songg !!


Bengang by Akim

Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku
Aku fikir kau tak searus
Biarkan ku beralih
Biarkan diriku terus bersendiri

Ku tak sanggup engkau setia
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu

Chorus:
Tak mungkin ku percaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata
Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Terus hingga diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka
tak mungkin akan ku kembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin aku sanggup bersama denganmu



*where my Ejan ?*

3 comments:

DiDi said...

wahahahha ko neh jiwangs la babe
teruskan jiwang okeh
ahahah

girlibra said...

haha. sekali sekala jiwang tak salah en . hehe :)

Anonymous said...

lin lin.
saba jer lah ;p
benci cinta kan.