Friday, August 7, 2009

Tah apa apa je

GUD LUCK FOR UR INTERVIEW :))
hehe , buat betuul betuul taw . pagi pagi da msg aku . takut konon . hehe . Apa pun im happy for u ,boy . even tak tahu dapat ke tak en, tapi takpe la at least ko da tersenarai dlm calon SPA pon da okayh , dari aku ni . HAHA :D

_______________________________________________




H1N1 sekarang makin teruk lah kan , da 12 org meninggal dunia taw skrg ni . Adoooi risau nya aku, bayangkan la demam sehari pon leh meninggal . Bahaya gilerr kan , so sapa sapa yang jadi suspek denggi tu jangan lahh ambik mudah . Kebersihan diri amat la penting kawan kawan kuh , kerap la basuh tangan walaupun tak kotor . HEHE . Semoga wabak ni cepat cepat lah tamat , tak sanggup da aku dgr org mati sbb H1N1 ni , Nie semua babi punye pasal la , cilanat !! hehe . Kesian babi , asik kena marah je :P Tak pe Tak pe , famous la kau nanti babi . hehe :)



3 comments:

Anonymous said...

hla.babi sial.kite ptt hapuskn semua babi! DURJANA!
huhuhu-aten ;)

DiDi said...

babi!!! kalo xde babi kt dunia ni aku nk sumpah siapa weh?
ahahahaha

girlibra said...

haha.aten aku sokong ko.kire hapuskan spesis ni . hehe :DD

dd - ermm.kau sumpah la binatang lain .kan byk lagi . hehe.. anjing ke cicak ke .