Saturday, September 5, 2009

Berbuka puasa :)

My Saturday best gilak . Finally dapat jugak berkumpul ramai ramai . Bayangkan lah . 13 org makan sekali , best en . Tak sangka still dpt bebuka sama . Malam jumaat tu , alia ngan nanad tido umah aku . Alia bf baru die antar (Abg Fa- umo sama gedik nak panggil Abg , haha !) and Nanad kwn die antar kat Cempaka (Thanks Azim) .Before tido sempat lagi berborak A.K.A bergosip , biasalah nama pon perempuan :) Pkul 3 baru tido , walaupon tahu esok nak bangun pagi . Akhirnya tengahari juga la baru sedar . Sementara tunggu Abg Fa ambik sempat snap picture bersama nanad .

Then Abg Fa sampai semua kelam kabut , HAHA ! Sebelum ke BB , Alia nak pegi Jalan Duta , beli tiket bus balik kedah tok esok :) Sorry ea , tunjuk jalan salah . Aku mmg gile sikit tang jalan ni , bukan tak tahu . Tak pakar lah , tapi kalu naik motor . Aku mmg pro , kau diam diam je kat belakang . HAHA . Then lepas beli tiket , pegi ke Kl sentral antar Nanad die nak balik Shah Alam . Die tak dpt join , sbb family die de buat Majlis bebuka pose tok sedara mara .
Byebye Nanad :( Settle antar nad , terus bertolak ke BB ,aku ditugaskan tok booking tempat even baru pkul 330 , apa salahnya . Awalkan lebih selamat :) Settle je bahagian itu , jumpe Yana , kakya , aina kat McD . Then yg couple couple gerak mencari tempat yg lebih sesuai tok berdating and kami kami yg single nih . Pegi la mencari benda yang menarik , kali ke-2 aku kena kuatkan hati , sbb Si Aina shopping sakan . Tahan nafsu kau lin , tahan . Semalam Syam , ari ni Aina . HAHA . Kesiannya kau lin :D

(Depan F O S)

Kiteorang sempat karaoke taw :)


Sedar tk sedar da nak dekat bebuka da , rasanya sekejap je kan . Bile ngan kwn kwn , tak kisah pon waktu bebuka , macam cepat plak masa . Alahhh ... takpe takpe , sekurang kurangnya aku puas dapat kuar ngan dorang ari ni :) Jadi jom la kite ke Restoran Hainan , takmo masuk lagi . Lepak luar dulu , sampai tunggu couple couple yg belum dtg (sebenarnya tunggu Cik Kalip) HEHE . Tapi sempat lagi bergambar . Mmg gilak lahh !!

Aku dah tak sabar nak bebuka , macam la pose kan :) HAHA . Okayh okayh jom kite tunggu mereka dlm Restoran, aku da bepeluh nih . Tak sanggup den , jadi kuncu kuncu aku pon follow sekali lah . Tinggal la ezy ngan kakya menunggu Cik Kalip . Ni tanda aku reserved table , tapi mase ni 11 org je , pastu tambah lagi 2 org . Angah ngan Ery (Bf die lah!)

Selamat bebuka :D

Lepas je bebuka , gerak ke Pavi . Alaa saje je maw jalan jalan :) . Ezy ngan Kalip tak dtg join , maw dating barangkali , biarkan aja . Die join pon da Okayh :)

Byebye :)

On the Way nak ke Pavi , still de picture picture menarik tok di kongsi kan :DD
Hello hello kami ke sana , bukan saja nak snap picture. Masih ada yang ingin berSHOPPING ea dan aku terpaksa menahan nafsu ku buat kali ke-3 . Warrghhhh !! :)


Ini lah bf baru alia :) Abg fa , aku susah nak sebut nama dia lah .
Sorry ea :) HAHA .


Alia plak pegi , Byebye sygss ~


Dalam pkul 9 mcm tuh ,kami semua bersurai . B pon da otw nak ambik aku kat Pavi .Takmo lambat kang bising plak die :) Rasanya itu je kot aku nak cite ,aku mmg puashati ari tuh . Walaupon agak terkilan nanad takde ,Syam plak last minute kena keje Full . Tapi aku happy sgt sgt . Kakya caya tak,lin tk nages pon ! :) Suatu perubahan yang baek kan . Alhamdulilah !

SAYANG
GILERR
KORANG
LAHHH
WEYH !



2 comments:

Anonymous said...

xsyg ko la.ak xde.hahahha.
aten

girlibra said...

haha . u kan belum balik umrah aten syg :)