Friday, September 4, 2009

Padan muka aku .

Hari nih yana , alia , aina and kakya settle kan transkrip :) tapi dgr dgr de sedikit prob . Biasa lah kalu berkaitan ngan Unisel mmg mcm nih la , lembab ! :DD Kesian mereka mereka kan . Apa pon good luck ~ Aku lepas balik keje , dah plan ngan Syam nak berbuka sama sama .Die pon cuti ari nih , katanya nak bershopping . Alaaa jelesnya , aku tak leh lagi . Peruntukan takda lagi . HEHE :DD


Leka sangat bershopping Si Syam ni ,aku yang excited . Biasa lah aku mmg suka survey survey ni , konon penguna yang bijak la . Taknk beli yg mahal :) Sampai lupe waktu bebuka nak dgr , sekali semua penuh . Biasa lah kat BB ,mmg FULL . McD , KFC , semua lahhh ! Pilihan akhir , Mamak la apa lagi , dah la dok kat area tong sampah plak tuh . Erghhh . stress tol la . Nasib makanan die blh tahan sedap . HAHA :D

Nasi ngan ayam goreng kuah kari :)

No comments: