Sunday, September 13, 2009

Reunion Senior SMKPJ

Semalam ; Bangun mmg lewat giler , akibat keletihan Gathering . Dah mcm tak pose da aku , pkul 3 lebih baru bangun . HAHA :)) Pada asal nya nak pegi Ou ngan aten , tapi mmg betul betul tak larat , lepas bangun tido balik . Bangun tido balik . HAHA :DD Angah balik keje je , ajak aku g bebuka ngan kwn kwn die , lebih kurang Reunion lahh . So, aku join die je lah , kan satu sekolah jadi aku kenal gak la member member dia .Abah bg pinjam kete , dlm pkul 6 terus gerak ke Rasa Sayang Restaurant alaa kat area KLCC tu. Agak ramai gak la yang dtg , lebih 20 org kott . Bestnya kalu reunion geng sekolah aku dulu dulu :) Tetiba touchinggg plak ~ HAHA !!



Lepas bebuka , jumpe geng aku plak lah . Kat Dklasik je pon :) Mamak teh tarik satu !



No comments: