Saturday, September 12, 2009

Unisel , aku dtg :)

Jumaat 11092009

Aku cuti . Then bertolak ke Unisel . Thanks to Hana coz bawak kami ke sana . Aku ngan Syam la sapa lagi , maw ambik transkrip yang siap . Tapi akhirnya , Syam ngan Nanad punye tak siap lagi sbb Erin antar borang lain :) Thanks sgt sgt gak kat Tirah , sbb settle kan aku punye transkrip . And now semua dah settle , Alhamdulilah :D . Mase pegi sane , sementara tunggu Dekan selesai sembahyang jumaat . Sempat la jumpe Alya kat hostel , bincang pasal nak bebuka puasa jap lagi . and sempat bergosip pasal TUTTTTT.. Erin pon sempat jumpe , terubat la rindu kat lawak lawak spontan die tu . Hana pon nampak happy je :)





Setelah hp berbunyi berkali kali baru lah kami berhenti bergambar , sorry Syam kena tunggu lama kat hostel lelaki :) HAHA . Matlamat pertama , jumpe dekan then pegi Censolory , Wahhh . Unisel dah lain la skrg . Dah ada banyak pokok pokok tapi tetap panas , ada itik puteh tapi tak sempat lah nak snap ;( dan yang paling penting dah banyak lembu :DD BoOOoOoo ~

Best gak lah , kali nih pegi Unisel . Banyak perubahan , jalan pon da dibesarkan . Walaupon tk berape nak elok lagi :) Then pkul 4 bertolak balik , mmg lari ngan target aku ngan Hana . Bermaksud , lambat lah , dah la Aten dah tunggu kat Ampang . Sorry sygss :) Pkul 630 baru sampai , tak sempat nak balik mandi pon ;( Terus gerak ke Cyberjaya seperti yg dijanji kan. So misi ke Unisel berjaya lah , nak ambik transkrip :) And sempat jumpe mamat touching ni ; thanks for Teh ais ea Wan ! sedap kott !

So, tinggal nak bayar duit konvo je lah , RM250 kott. Duit lagi , adoiii . Nak bayar , kaunter tutup plak dah ! :) Takpelah , kan wakil blh bayar kan :D HEHE , sapa nak tolong aku plak kali nih :)


No comments: