Wednesday, October 7, 2009

Kenangan lalu ~

Thanks to my cousin ; Elyana Aziela ! :)

Blog anda sungguh dramatis ,seakan saya kembali ke mase lampau. Seandainya blh saya ke zaman itu ;( Saya pasti akan lebih bahagia dari sekarang , mungkin ?? Ternyata blog anda hebat, kerna dpt menitiskan air mata saya selebat lebat nya. Thanks syggg !! Tak disangka sangka anda ingat semua kenangan itu , dan tak disangka sangka anda akan berkatakan sebegitu ;
"korang cousin paling best aku ada" .........

" tapi sekarang macam dah tade =( "

Cik Elyana Aziela dgr sini baik baik ye , walau apa pon jadi air dicincang takkan putus ! Apa pon yg berlaku darah yg mengalir dlm tubuh kite tetap darah yang sama , kiteorang tak penah lupe kat kau kott . Tapi ko yg jauhkan diri dari kiteorg , sapa yang buang sapa kat dlm myspace syg ? sapa ? Dah laaa ... benda dah lama , takperlu di ungkit lagi pon bukan salah kite berdua kan. Tapi kalu nak dikira lah , seribu penyesalan dlm diri .Kalu la semua itu tak berlaku dan Kalu la semua masih mcm dulu , aku pasti kite masih blh berutus surat kan . Aku tahu kau suka surat , konon bile dpt surat bersetem famous sgt la tuh kan . HAHA ;) Tapi tu lah , aku rase surat surat aku pon kau da buang , bukan mcm aku . Masih tersimpan rapi ,apa yang kau bg dulu .

Cik Yana syg , kami adik beradik rindu sgt nak g PD tapi bile kenang kan semua yg berlaku . Rasanya tiada ruang tok kami disana, jadi biarkan saje kenangan kat PD tu.

Kenangan paling best ;) dapat keje sama sama kan , dah macam Music Box tu business keluarga Mansor da . kong ker abis abisan punye . Abis keje , lepak kedai ; soruu Chieken Chop :) Angah belanja , best best ! Yang paling best ,kau suka sakat budak jual burger tu kan . Siap ajak kuar dating la, minta no fon la . Gatal anak mastura nih ! :DD

P/S : Keje elok elok , takmo gatal gatal and kalu da start sem , study elok elok . yana kan harapan keluarga :) Kaklin syg ko sgt sgt , ko da mcm adik aku kot . Rasanya ko tahu mane nak cari aku kan ;(

Miss you babe !


4 comments:

liyanaKim said...

weh ko padam gambar bodoh bodoh aku wey..
benci sia..

sayang ko sngt2

girlibra said...

gambar ni je yang aku ada :)
last kottt :(

liyanaKim said...

wey baru aku si tukang jual burger tu sapa. akim kat. rindu sia kat dia..
lin aku nek sem nanti kita hangout la

girlibra said...

apa kau ckp ni yana ? tak paham kot ? haha . kau ingat ke tak budak burger tu . haha ! :DD

ok set.
naik sem bile ?