Monday, October 26, 2009

Last minute

Sampai ampang , lepak ngan Adun adun Pandan . Banyak cite hot pasal wedding tempoh hari . Tak hot sgt sebenarnya ; Hanya Alia ajak lepak bersama ?? Ohhh.. tolong lahh! :) Sikit pon tak ambik kesah ! :DD Jadi sengal sekejap setelah takde cite hot dah . HAHA !



Sabtu Ahad kali ni biasa je , deal ngan Aten nak jejalan cari baju konvo . Mulanya 2 org je , sekali Huda ngan Jihan turut serta , Has pon ada ;) Mase ambik Has , konon nye nak jumpe Tra tapi tu la kan , takdir dah tentu kan segalanya. Tak mengapa lahh ! aku pujukkan je hati aku semoga tidak memikirkan sangat ;) Jadi teruskan je lah plan ,asalnya aku nak tengok tengok je, tapi satu pon takde yg aku berkenan. Stress!! Jihan lagi la, ahad dah nak konvo kott . Die kan UITM , awal seminggu laa . Apa pon CONGRAT JIHAN :DD

Bayangkan la , dari SACC Mall ke PKNS ke JLN TAR . Takde baju pon yg menambat hati aku :) Dengar plak Has kata jubah colour kelabu , lagi takde semangat aku . Ada plak colour kelabu ? burukkk kott! :( Hurmm , lantak la abaikan !


Pukul 10 lebih mcm tu , semua da lembik tambah tambah Si Aten . Kesian die sampai sakit pinggang , doktor cinta la kata kan ; mane nak drive lagi , mane nak settle kan prob org lagi , mane nak dgr aku membebel lagi . Apa pon malam tu best sgt ;) Semua single , pastu jalan sakan mcm org gile ! Walaupon aku hanye membeli seliper dan jihan beli tudung sahaja . HAHA :) Before balik, sempat makan celup celup ;) eh .cocok cocok lah , terikut ckp Aten lah nih ! :DD


Ahad dari Shah Alam g jejalan ngan bie, naik motor . Kesian betul la , dah lama tak merempit ngan bie . Jejalan redah ujan lah , teringat la zaman zaman dulu . Mase bercinta cinta dulu , skrg naik moto kejap pon da sakit pinggang . Tapi nak jaga hati punye pasal ikot kan saje lah . Bie, cepat hidupkan roadtax kete ! Pls .. Then jumpe Aten sayang ; Melawat Syawal kat Bukit Ampang. Kesian die ;( Terukk gak lahh , peha die patah . Kena pakai tongkat but still nak konvo . Gagah betul! :D


Sempat gakk lah dating datingg before Aten hantar balikk :) Thanks Aten antar i ngan Shah :)
Cantek gak view kat sane , blh tahan indah gakkkk lah :DD Sambil makan steamboat , snap snap picture ngan Aten syg. Sengal jugakk lahh ! Org pandang je aksi model kami , HAHAHAA~
*Lantaklahh!*


Oklah , takde idea nak borak lah .
Pening ngan Plan ths week ;)

No comments: